A járványhelyzettel kapcsolatos rendkívüli intézkedéseket - így a középiskolákban 9. osztálytól bevezetésre kerülő, tantermen kívüli digitális munkarendet is - 2021. február 1. napjáig meghosszabbították.
A tantermen kívüli digitális munkarend ideje alatt az elméleti tananyag átadása, a felkészülés irányítása és az ellenőrzés iskolánkban továbbra is az E-KRÉTA felületén történik. Iskolánk tanulói ezen a felületen kapják meg a tanároktól az oktatással kapcsolatos információkat és a digitális tananyagokat, útmutatásokat. Ezen a felületen kell visszaküldeni a kiadott feladatokkal kapcsolatos megoldásokat, kérdéseket. A gyakorlati oktatást a biztonsági intézkedések betartásával megszervezzük. Kérünk mindenkit, hogy rendszeresen figyelje a saját e-KRÉTA felületét és az iskola honlapját is.
Akinek a belépéssel problémája van, az iskola e-mail címére jelezze (teleki.villany@deliaszc.hu).
Az új munkarenddel kapcsolatos friss információkat honlapunkon is közzétesszük.
|
EFOP-1.3.9-17-2017-00048
Kedvezményezett neve: FM Dunántúli Agrárszakképző Központ, Csapó Dániel Mezőgazdasági Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Konzorciumi partner neve: Villányi Református Egyházközség
Projekt címe: Iskolaközpontú együttműködések megvalósítása az FM DASzK Teleki Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziumában, Szakközépiskolájában és Kollégiumában
Projekt azonosítószám: EFOP-1.3.9-17-2017-00048
Támogatás összege: bruttó 74 997 090 Ft
Támogatás mértéke: 100%
A Projekt megvalósítási időszakának kezdő időpontja: 2018.01.02.
A Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2020.01.02.
Az iskola és az egyházközség elsődleges célja, hogy a projekt keretében megvalósítandó tevékenységek hozzájáruljanak a Villány és környékén élő fiatalok aktív társadalmi szereplővé válásához az iskola hasznos szabadidő-eltöltésében rejlő lehetőségek kiaknázásával, továbbá a családok, a szervezetek és közösségek együttműködése az iskolai közösségi térre történő „felhordása” által folyamatos jelenlétet biztosító helyi együttműködések révén.
A projekt megvalósításával további célunk, hogy az Iskola komplex funkciórendszere fejlődjön. A megvalósítandó tevékenységek hozzájárulnak az iskolában a formális oktatás, in- és nem formális eszközökkel történő gazdagításához, a város közösségesedéséhez, az ifjúsági szereplők társadalom és egymás felé való nyitásának serkentéséhez, elősegítve a település megtartó erejének növelését.
A projekt keretében nagy hangsúlyt fektetünk a családok tevékeny bevonására, és arra, hogy a köznevelési továbbá civil és gazdasági, szereplők mellett az egyházi közösségek és az értékalapon működő csoportok is megjelenjenek a tevékenységek megvalósítói, illetve a konstrukció fejlesztendő célcsoportja között.
A tevékenységek legfőbb színtere az iskola lesz – megvalósítási helyszín – ahol a fiatalok az idejük nagy részét töltik, továbbá ahol a felhívásban célzott, kis- és középtelepüléseken rendelkezésre áll a fiatalok és családjaik humán fejlesztéséhez szükséges humán erőforrás és megfelelő infrastruktúra. Ehhez, az iskola és az egyházközség közös tevékenységén keresztül képessé szeretnénk válni arra, hogy a tanulók mellett Villány egész közösségének támogatást nyújtsunk az egész életen át tartó tanulásban való részvételhez, hogy az informális és nem formális tanulási alkalmakon keresztül hozzá tudjunk járulni a tanulói sikeresség, továbbá a munkaerő-piaci kompetenciák megszerzéséhez, elmélyítéséhez.

|